روزی خـــوب

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

گـــــــــــاه بیــان احســاســات ،دشــوار است 

 

ولــی می خـــــــواهم بــدانی کـه تا چــه حــد 

 

دوســــتــــــــت دارمـــــــــ

 

صبــح هنگـــام  کــه  چشــم می گشــایـم

 

و تــــــو را در کنـــــار خـــــود می بیـنــم 

 

از بـــا تــو بــودن شــادمــان مـی شـوم 

 

تــــــو را تــحســین  میـــکــنـــم  

 

بـــا تـــمـام  وجـــــود دوسـتـت دارم

 

هـر روز صبـح  کـه چشم می گـشایـم

 

و تــــــو را در کنـــــار خـــــود می بیـنــم 

 

 میــدانـــم  هـــر چــه پیــش آیـــــــــــد 

 

اهـمیـتـی نـــــدارد 

 

آن روز،روز خــوبــی خــواهد بــــود 

 



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت18:17---16 خرداد 1394
آرزومیکنم ازجیب لباست پول پیداکنی;-)
آرزومیکنم یه آهنکی که خیلی دنبالش کشتی ولی پیداش نکردی رو یدفعه پیدا کنی;-)
آرزومیکنم اینقدربخندی که اشکت دراد;-)
آرزومیکنم بدون اینکه حواست باشه یکی که خیلی دوست داره نگات کنه;-)
این آرزوهاکوچیکه ولی خیلی شیرینه


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت16:14---24 آبان 1393
ــــخــستــہ امـ …
از صبورے خــستـــہ ام …
از فــَریــــادهایے که در گـــلویـــم خفـہ مانـد …
از اشـــــــک هایــی که قـاه قـاه خنــــده شـב …
و از حــــرف هایے که زنـــده بہ گـــور گــَشت در گــورستاטּِ دلـــــم
آســــاטּ نیست در پــَس خـــنـده هاے مصــنوعے گریــہ هاے دلت را ،
در بــی پنـــاهیت در پشت هـــــزاراטּ دروغ پنهـــاטּ کنے …
ایــــטּ روزهــا معنے را از زنـدگـــے حذف کــرבه امـ …
برایـــم فرق نمــےکــُنـد روزهایـــم را چگونــہ قربانـے کنمـ
پاسخ:چه بسا آثار زبان كه بالاترازنتايج شمشيرند


تانیا
ساعت23:09---21 آبان 1393
پسرک توی تاکسی
یِ شکلات درآورد و خوردو بعد یکی دیگه پشت بندش یکی دیگه مردی که کنارش نشسته بود گفت :
این همه شکلات برای دندونات مضره
پسرک جواب داد :
بابا بزرگم 135 سال عمر کرد ، مرد گفت : با شکلات ؟
پسرک گفت : نه !!
بابا بزرگم فقط سرش تو کار خودش بود نه دیگران
پاسخ:شـک نـدارم سـفـره ی دلـم را ڪــﮧ وا ڪـنم هـمــ ﮧ سـیـر مــے شـونـد …!


غریبه ی آشنا
ساعت23:14---18 آبان 1393
اظهار عشق را به زبان احتیاجی نیست

چندان که شد نگه به نگه آشنا، بس است


مائده
ساعت22:54---17 آبان 1393

مه شب مرغ دلم بر سر دیوار تو بود / میپرد از قفس و عاشق دیدار تو بود
خبرت هست که از خوبی خود بی خبری / به خدا خوبتر از خوبتر از خوبتری
پاسخ:مشب دوباره دلم هوای دلتنگی تو را کرده.. امشب اگر باران را دیدی بدان که اشک های مرا به قدومت آورده.


sareh
ساعت11:13---17 آبان 1393
نمیدانستم دلتنگی دل نازکم میکند
انقدر که به هر بهانه کوچکی چانه ام بلرزد
و چشمهایم خیس اشک شود !
نمیدانستم ندیدنت کودکم میکند
انقدر که ساعتها گوشه ای بنشینم و با همه
دنیا قهر کنم ........!
پاسخ:خداوند از ما نمی خواهد کارهای بزرگ را به ثمر برسانیم .او فقط از ما می خواهد کارهای کوچک را با عشقی شگرف انجام دهیم.(


تانیا
ساعت22:15---16 آبان 1393
عشق یعنی این
لحظه های خیلی خاص
که خدا هم فکره ماست
همه ی دنیا اینجاست
یه شروع یه نگاه لبمون
بی صداست
عشق یعنی این
دوتا احساس بی تاب
به قشنگیه یه خواب
دو نفر تو یک قاب
یه نگاه تو چشام دله من
تو رو خواست

پاسخ:مراقب زبانمان باشیم جِرمش صغیر است ولی جُرمش کبیر است


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت18:06---15 آبان 1393
ســــر زده بیــــــا …
کمــــــﮯ آشفتــــگی بــــد نـیست …
آن وقــــــت …
تکــــــاندن ِ شانــــــه هاﮮ ِ پُـر غُـبــــــار
و مُرتب کردن ِ موهــــــاﮮ ِ پریـشــــــانت ،
بهانـــــــﮧ اﮮ مـﮯشود براﮮ ِ زندگـــــــﮯ . . .
.
پاسخ:هیچ گاه از دوست داشتن انصراف نده ، حتی اگه بهت دروغ گفت بازم بهش فرصت جبران را بده . . .


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت23:59---11 آبان 1393
حسرت واقعی را آن روزی می خوری

که می بینی به اندازه سنت زندگی نکرده ای

زندگی آنقدر ابدی نیست

که هر روز بتوان مهربانی را به فردا انداخت

افسوس که صدای خش خش لحظات عمر را

زیر پای خود نمی شنویم ...
پاسخ:لایک


مائده
ساعت20:27---11 آبان 1393
بسلامتی عاشقی که ازش پرسیدن چرا ناراحتی؟
گفت تاحالا پشت ماشین عروس عشقت بوق زدی؟
پاسخ:هنرمند کسى است که اشگ دیگران را به لبخند شادى تبدیل کند.


dina
ساعت18:49---4 آبان 1393
قشنگ وپرمعنی بود مرسی
پاسخ:مرسی گلم


Áäžáм
ساعت10:50---4 آبان 1393


بعضی ها رو باید از تو رویات بیرون بکشی بیرون

محکم بغلش کنی

بعد در گوشش آروم بگی:









آخه تو چرا واقعی نیستی لامصب..!


پاسخ:یکرنگ که باشی، زود چشمشان را میزنی، خسته میشوند از رنگ تکراریت، این روزها دوره ی رنگین کمان هاست


غریبه ی آشنا
ساعت15:09---3 آبان 1393
من گمان میکردم

رفتنت ممکن نیست

رفتنت ممکن شد!!

باورش ممکن نیست...
پاسخ:فصل شب حاصل سرفصل غزل های شماست بیـن ســرسبزتــــرین خاطره ها جای شـماست


aloone-boy
ساعت16:57---2 آبان 1393


رابـطــه هــای امــروزی نـخواستــن همدیگـه نیــست

خواســتـن یکـی دیـگســت ...!!!
پاسخ:زندگی کوتاه نيست مشکل اينجاست که ما زندگی را دير شروع ميکنيم


pari3a
ساعت16:14---2 آبان 1393
باور کن ؛ "من" تنهاترین ضمیر دنیاست ....
و "او" خوشبخت ترین ضمیر دنیا !
چون "تو" را دارد ... !!!
پاسخ: دست بر دلم مگذار، میسوزی، داغ خیلی چیز ها بر دلــم مانده !


pari3a
ساعت15:12---1 آبان 1393
اینجا زمین است!!!
رسم آدم هایش عجیب است ...
اینجا گم که می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند ،فراموشت می کنند!!
پاسخ:هر چه نپاید ، دل بستگی را نشاید !!!


هستی
ساعت13:34---1 آبان 1393
مَن هَمینَم

نَه {چشمآטּ آبــﮯ} دارَم

نه {کفشهآﮮ پآشنِه بُلنَد{هَمیشِه}کتآنـــ ــﮯ} مـﮯ پوشَم

روی {چَمَن هآ} غَلت میزَنَم

{عِشوه ریختَن} رآ خوب یادَم نَداده اَند

وَقتـﮯ اَز کِنارَم رَد میشوﮮ

بوﮮ {اُدکُلنَم} مَستت نمیکُند

نگرآטּ پآک شدטּ {رُژ لَب} و {ریملَم} نیستَم

{لآک نآخن} هآیم اَز {هزآر مترﮮ} داد نمیزَند

گآهـﮯ اَز فَرط غُصّه {بلنَد} دآد میزَنم

{خدآیَم} رآ بآ {تَمآم دُنیآ} عَوض نمیکُنم

و {بَعضـﮯ} آدم هآﮮ اَطرافَم

رآ هَم بآ {تَمآم دُنیآ} عَوض نمیکُنم

شَبهآ پآیه پَرسه زَدن دَر {خیآبآטּ} و {مهمآنـﮯ} نیستَم

بَلد نیستَم تآ صُبح پآﮮ {گوشـﮯ} پِچ پِچ کُنم

وَ بگویَم {دوستَت دآرَم} وقتـﮯ حتـﮯ

به تِعدآد حروف دوستَت دآرَم هَم ، {دوستَت نـدآرَم{وَلـﮯ اَگر بگویَم {دوستَت دآرَم} ،

دوست دآشتَنم {حَد ومَرزﮮ} ندآرَد

مَن {خآلِصآنه} هَمینَم
پاسخ:پیاده آمده ام ، پیاده خواهم رفت / هرآنچه که دارم نهاده خواهم رفت


یاشار
ساعت14:01---30 مهر 1393



خـــُدایـــــا ....

به تو میسپارمش.....

امّا یه خواهشــــی ازت دارَم... !

یه روزی...

یه جایی...

بغل یه غریبه...

"مســــــــــت مست" بدجـــــــوری یاد مَن بندازش....

پاسخ:ممنون از حضورتون / چرا ادرس نمیزارین


̶̲̅и̶̲̅i̶̲̅l̶̲̅o̶̲̅υ̶̲̅ʇ̶̲̅ɒ̶̲̅я
ساعت0:10---30 مهر 1393
پستای جدید گذشاتم بیاین توهمش نظربزارین جمعه اگه وقت کردم میام بهتون سرمیزنم عزیزم
پاسخ:چشم گلم میام ❤


مائده
ساعت19:14---29 مهر 1393

از همان کودکی به ما هشدار دادند و جدی نگرفتیم …
یادت هست ؟
در دفتر مشقهایمان خطوط فاصله همیشه قرمز بود !
پاسخ:چای هایت را تلخ نخور... یک بار نگاهم کن... تمام قند های دلم را برایت آب میکنم . .


مائده
ساعت19:14---29 مهر 1393
دندونی که لقه رو باید کشید !
اولش درد داره !
بعدش حس خالی بودن جاش چند روز رو اعصابته !
بعدشم انگار نه انگار که یه روزی دندونی اونجا بوده !
این درست حکایت بعضی از آدمای زندگیمونه . .
پاسخ:خدایا مرا چه طعمی آفریدی که همه از من زود سیر میشوند . . .


مائده
ساعت19:12---29 مهر 1393
عاشق‌تر از همه‌ی ما
موشِ کوری‌ست ،
که زیبایی جفـتش را
چشم بسته باور می‌کند…!
” ساغر شریفی ”
پاسخ:لایک گلم


مژده
ساعت1:06---29 مهر 1393
همیشه فکر میکردم غم انگیز ترین رنگ



زرد شدن برگ ها تو فصل پاییزه

تا اینکه سفید شدن موهای مادرمو دیدم







پاسخ:نگذار هرکسی از راه رسید با ساز دلت تمرین نوازندگی کند . . .


مژده
ساعت1:00---29 مهر 1393
می دانــست از تنــــهایی می ترســـــم …. ; تنهـــایم گذاشــــــــت !
از پـــیــچِِ کـ ــ ــوچه که گـــذشــتـــــــ ….
چِشــــــمهایم مــُـــ ـ ـرد ! ..
آرزوهــــــــایـــمـــ ـ ـــ رَنـــگ بــاخـــ ــ ـت …..
گاهیــــــــ ـــ ـــــ
صــدایِ نَـــفـــَس هایــــش را حـــــــِس می کنــــــم …
بـا ایـــنکـــهــ ـ ــِ او دیگــ ـ ـر مــَرا نـــَخــواهد شــِناخـــــتــــ ….!


پاسخ:آنقدر جای تو خالیست که هیچ گزینه ای آن را پر نمیکند حتی تمام موارد . . .


مژده
ساعت0:58---29 مهر 1393
آدمهایی هستند که شاید کم بگویند “دوستت دارم”







یا شاید اصلا به زبان نیاورند دوست داشتنشان را … بهشان خرده نگیرید !







این آدمها فهمیده اند “دوستت دارم” حرمت دارد ،مسئولیت دارد





ولی وقتی به کارهایشان نگاه کنی دوست داشتن واقعی را میفهمی ،







میفهمی که همه کار میکند تا تو بخندی ، تا تو شاد باشی …









آزارت نمیدهد ، دلت را نمیشکند…







به هر دری میزند که با تو باشد!


پاسخ:بیائید تا هستیم همدیگر را لمس کنیم، سنگ قبر احساس ندارد


غریبه
ساعت22:38---28 مهر 1393
ﺧﺪﺍﯾﺎ ﺗﻨﻬﺎ ﻣﮕﺬﺍﺭ ﺩﻟﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺩﺭﺩﺵ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﻓﻬﻤﺪ !
پاسخ:آمین


ساغر
ساعت13:54---27 مهر 1393
دوست داشتنت
اندازه ندارد
حجم نمی خواهد
وقتی تمام کشور وجودم
سرزمین حکمرانی توست . . .
پاسخ:اگر کسی را نداشتی که به او فکر کنی به اسمان بیندیش زیرا درآن کسی هست که به تو می اندیشد


یاقووت
ساعت12:04---27 مهر 1393
من ، مسئله ای ساده هستم ، حل می شوم …

روزی در آغوشت !
پاسخ:عاشـقت بـــودم و گـفتی عاشقان دیوانه اند.... عاقبت عاشق شدی دیدی تو هم دیوانه ای


یاقووت
ساعت12:02---27 مهر 1393
مرا در آغوشت بفشار

بگذار دل ضعفه بگیرم

از این همه عاشقانه های محکم ِ تو . .
پاسخ:زیباترین آغاز را با تو تجربه کردم پس تا زیباترین پایان باتو می مانم.


̶̲̅и̶̲̅i̶̲̅l̶̲̅o̶̲̅υ̶̲̅ʇ̶̲̅ɒ̶̲̅я
ساعت17:58---26 مهر 1393
یادته زیر گنبد کبود
دوتا دوست بودیم و کلی حسود؟
تقصیر همون حسودا بود که حالا شده یکی بود
یکی نبود...
ببخشید من ازمون داشتم نیومدم نت تا الان الانم داشتم ادبیات میخوندمولی گفتم بزار یه سر بزنم ممنون که سرزدیمن شرمندتم ولی میدونی که باید هفته 50ساعت درس بخونم تا بشم جز نخبه ها ولی حالا میخونم اما نه 50ساعتاجی من شرمنده ی گل روحتم نمیرسم جبران نظراتتو بکنم ببخش اجی
پاسخ:فدات گلم /موفق باشی


mehran
ساعت9:12---26 مهر 1393
همه گفتند :
بخشش از بزرگان است؛
من بخشیدم و هیچکس نگفت چقدر بزرگ شدی؛
همه گفتند :
بلد نبودی حقت را بگیری…!
پاسخ:از قضاوت کردن دست بکش تا آرامش را تجربه کني.


mehran
ساعت9:04---26 مهر 1393
مزرعه که درو شد کلاغ هم رفت
بیچاره مترسک احساسش را به کسی سپرده بود
که برای نیازش تنهاییش را پر کرده بود . . .
پاسخ:آرامش اگر هميشگي باشد سستي و پلشتي در پي دارد .


مائده
ساعت23:22---25 مهر 1393

گریه همیشه زبان ضعف نیست...
شاید کودکانه...شاید بی غرور ...
اما هر وقت گونه هایم خیس می شود ...
می فهمم نه ضعیفم... نه کودکم... بلکه پر از احساسم...
پاسخ:حظه پيروزي براي من از آن جهت شيرين است که پيران ، زنان و کودکان کشورم را در آرامش و شادان ببينم .


مائده
ساعت23:21---25 مهر 1393

دستانت راکه باز کنی
به هیچ جا بند نیستم
سقوط میکنم...
پاسخ:قشنگ ب
پاسخ:آنانيکه هميشه در آرامش هستند لاابالي ترين آدمهايند . ارد بزرگ


mar♥jan
ساعت18:11---25 مهر 1393
همیشه هم دنیا بد نیست!


گاهــــــی....


یـــــــــک نفر...


با نفــــــــس هایش...


با نگـــــــــاهش...


با وجـــــــــــودش...


با بـــــــــــودنش...


دنیا را برایت بهشت می کند....
پاسخ: اگر تمام شب را در حسرت از دست دادن خورشيد سر كني لذت ديدن ستاره ها رو هم از دست مي دهي .


mar♥jan
ساعت18:09---25 مهر 1393
عاشق شدن چیز ساده ایست

آنقدر که تمام انسانها

توان تجربه کردن اون رو دارن

مهم عاشق ماندن است

بی انتها ،بی زوال

تا ابد ،بی منت
پاسخ:شايد زندگي آن چيزي نباشد كه آرزويش را داشته ايم اما حالا كه ناخواسته به آن دعوت شده ايم بهتر است تا ميتوانيم برقصيم .


mar♥jan
ساعت18:08---25 مهر 1393
سهم من از تو عشق نیست

ذوق نیست

اشتیاق نیست

همان دلتنگی بی پایانی است که

شبها دیوانه ام میکند...!
پاسخ:آن باش كه هستي و آن شو كه توان بودنت هست .


غم عشق
ساعت17:07---25 مهر 1393
پسر خوب...

داداش من...

یه لحظه به حرفام گوش کن!

من یه "دخترم"

از نظر تو ضعیفم ولی...

باهمین ضعیف بودنم, توانایی نابود کردنتم دارم!

پس...

بامن در نیفت...!!!
پاسخ:خودتان را به زحمت نیندازید كه از معاصران یا پیشینیان بهتر گردید، سعی كنید از خودتان بهتر شوید .


erfan
ساعت14:34---25 مهر 1393
تا کی باید کنج اتاق خلوت دلم بنشینم



و با قلم و کاغذ درد دل کنم؟...



تا کی باید دلم را به فرداها خوش کنم



و پیش خود بگویم آری فردا وقت رسیدن است!



تا کی باید در سرزمین عشاق سر به زیر باشم و



چشمهای خیسم را از دیگران پنهانکنم؟



تا کی باید بگویم که عاشقم ، ولی یک عاشق تنها ،



عاشقی که معشوقش در کنارش نیست!



تا کی باید به انتظارت زیر باران بنشینم



و همراه با آسمان بنالم و ببارم....



و تا کی باید با دستهای خالی



با آغوش سرد ، با دلی خالی از آرزو و امید ،



با چشمانی خیس و شاکی زندگی کنم؟



آری تا کی باید تنها صدای مهربان تو را بشنوم



ولی در کنار تو نباشم عزیزم!



تاکی؟

...
پاسخ:صاحب اراده، فقط پیش مرگ زانو می زند، و آن هم در تمام عمر، بیش از یك مرتبه نیست .


erfan
ساعت14:32---25 مهر 1393
میگذرد روزی این شبهای دلتنگی



میگذرد روزی این فاصله و دوری



میگذرد روزهای بی قراری و انتظار



میرسد همان روزی که به خاطرش



گذراندیم فصلها را بی بهار



و از ترس اینکه بهم نرسیم



شب تا صبح را اشک میریختیم



سخت است...
پاسخ:بجای آنكه به تاریكی لعنت فرستید، یك شمع روشن كنید .


erfan
ساعت14:32---25 مهر 1393
رسم زندگی این است روزی کسی را دوست داری



و روز بعد تنهایی به همین سادگی او رفته است



و همه چیز تمام شده مثل یک مهمانی که به آخر می رسد



و تو به حال خود رها می شوی چرا غمگینی ؟



این رسم زندگیست پس تنها آوازبخوان
پاسخ:برای كسی كه آهسته و پیوسته می رود، هیچ راهی دور نیست .


erfan
ساعت14:31---25 مهر 1393
ایستادن اجبار کوه بود،




رفتن سرنوشت آب




افتادن تقدیر برگ



و صبر پاداش آدمی...




پس بی هیچ چشم داشتی



حراج محبت کنیم که



همه ی ما خاطره ایم!
پاسخ:افراد موفق كارهای متفاوت انجام نمی دهند ، بلكه كارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند .


erfan
ساعت14:30---25 مهر 1393
آنکه می رود فقط می رود



ولی آنکه می ماند درد می کشد،



غصه می خورد،



بغض می کند،



اشک می ریزد و تمام اینها روحش را به آتش می کشد



و در انتظار بازگشت کسی که هرگز باز نخواهد گشت



آرام آرام خاکستر می شود …



آری ، این است



خاصیت عشق یک طرفه …
پاسخ:بسی زیبا


erfan
ساعت14:29---25 مهر 1393
چقدر تازگی دارد برایم...



روزهایی که به امید آمدن کسی دل خوش نیستم...



و شبهایی که از نیامدنش دلگیر نمیشوم!!!



بی کسی هم عالمی دارد...
پاسخ:آمده ام که با زندگی کردن قیمت پیدا کنم... نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنم .


erfan
ساعت14:28---25 مهر 1393
خورشید بتابد یا نتابد،



ماه باشد یا نباشد،



شب و روز من یکی شده ،



فرقی ندارد برایم ،



همه چیز برایم رویا شده ،



عشق تو برایم آرزو شده ،



به رویا وآرزو کاری ندارم ،



حقیقت این است که



دوستت دارم!
پاسخ: زندگی تاس خوب آوردن نیست ، تاس بد را خوب بازی کردن است .


erfan
ساعت14:27---25 مهر 1393
شک کرده بودم کسی بین ماست ...

اما فهمیدم من بین دو نفر بودم
پاسخ:موفق کسیه که با آجرهایی که به طرفش پرتاب میکنند . خانه ای بنا کند.


غریبه ی آشنا
ساعت10:56---25 مهر 1393
به قیمت سپید شدن موهایم تمام شد...

ولی آموختم ک ناله ام سکوت باشد...

گریه ام لبخند...

و تنها همدمم خدا
پاسخ: لایک گلم


ساعت13:41---24 مهر 1393
سلام اجی
ایشالا ک خوبی......منم دارم خوب میشم خداروشکر
مرسی ک ب یادی
پاسخ:سلام داداشی / خوبم مرسی /خداروشکر خوشحال شدم /خواهش میکنم


termeh
ساعت13:19---24 مهر 1393
سلام داداشی خوبی؟مرسی که توچند وقتی که نبودم به وبم سرزدی
پاسخ: سلام مرسی گلم / خواهش میکنم / ابجی هستم عزیزم0_o


مژده
ساعت12:30---24 مهر 1393
بانوی پاییزان..!
اگر هرشب
موهایت را نفــــس نمی کشیدم که
نمی فهمیدم خدا عاشق نگاه مست توست ..

*عباس معروفی*
پاسخ:آزموده راآزمودن خطاست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 23 مهر 1393برچسب:روزی خـــوب, ] [ 17:32 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .